tisdag, juli 10, 2007


Här! Klicka här!
Jaha, jag sitter och lyssnar på Regina Spektors halvnya skiva som jag är sådär fånigt förtjust i. Typiskt mig att gilla henne! Hon låter ju precis som Aimee Mann, Tori Amos eller för den delen Ani Difranco. I dag har jag haft migrän, vilket inte alls är så kul som det låter (nämen vaddå, det låter väl inte kul - nej, men det är det inte heller). Jag fick i alla fall reda på att jag kommit in på det jag ville komma in på, i dag. Det känns bra att veta att jag ska flytta till Malmö även om jag för tillfället inte är helt på det klara över vart jag ska bo.


I morgon är det tillbaka till jobbet och glasögonen. Det är ett hårt jobb, men någon måste göra det (jag) ..

Bilden? Jo, den föreställer spexet på ostkakegasken förra året. Jag gömmer mig bakom Moa och ser väldigt fundersam ut. Sån är jag! .. När jag inte är på det klara med allting förstås.

1 kommentar:

Elias sa...

Men Regina är ju fantastisk, det går inte att låta bli att gilla henne.

Aha, så det är glasögon du pysslar med, hade jag aldrig kunnat lista ut.