måndag, juli 02, 2007

Helhelg m skåning












Här!! Här!!
Peter var här i helgen! Det var skoj. Vi åkte turisttåg, matade fåglar, fikade, pratade skånska, berättade vitsar, handlade sprit, drack sprit och jag fick högläsning både fredag och lördag! Jag somnade som en sten efter ungefär två meningar.

Nu är det måndag och jag jobbar igen. Det gör mig galen. Jag vill vara ledig, jag klarar inte det här, jag får panik när jag tänker att jag inte får någon semester alls i år. Jag är på vippen att vilja hugga av mig ena benet för att få vara hemma istället för att gå till jobbet.

Ingen är kvar i korridoren nu, jag är alldeles själv här. Det är nog tur, annars skulle de undra vad jag är för en slampa som har herrbesök av olika herrar varje natt. Det är oskyldigare än det ser ut, vill jag påpeka! Nu: till träning!


1 kommentar:

Elias sa...

berätta mer om ödle-tanten.