torsdag, juli 26, 2007

Dödssäker

Här! Här!

I morgon far jag till Karlskoga. Där ska jag hoppa av vid Sandviken. Mycket underligt, jag hoppas verkligen att jag hamnar i Värmland och inte i Gästrikland. Kan man verkligen lita på SJ? Egentligen skulle jag åka och hälsa på Pjotr i Lund, men eftersom min löneutbetalning är helt kajko är jag fattig (fast jag jobbar hela tiden - hur går det till?) och får skjuta upp Lundavisiten. Antagligen tills jag flyttar dit. Det är dumt, men det går nog inte att göra så mycket åt tyvärr. Nåväl, det är mycketmycket billigare att åka till Karlstad (trehundra pix fram och tillbaka, yay!) så nu gör jag det istället. Eftersom min planering av allting är sämre än sämst håller jag just nu som bäst på att tvätta kläder och städa. Jag skulle kunna illustrera ordet "kaos" i en ordbok. Men jag accepterar det, jag kommer nog alltid vara sånhär.

I går var jag på bio och såg "Death proof". Den har fått jättedåliga recensioner men jag tyckte den var hur bra som helst. När jag gick från biosalongen var jag ohyggligt pepp på att leta upp nåt gubbslem, sparka ner honom och sen slå ihjäl honom med ett järnrör. Fast det gjorde jag inte, jag gick och drack drinkar istället.

Nu: packa!


1 kommentar:

hedefalk sa...

Vadå, har ju 8.1 av folket på imdb? Man ska inte lyssna på profesionella kritiker för de måste anpassa sig till massa konstiga trender för att vara trendiga. Det är säkert inne att dissa Tarantino helt enkelt.