söndag, juli 29, 2007

Charles forrest


Soundtrack!

I helgen har jag varit i den lilla staden Karlskoga. Eller är det verkligen en stad om stället inte har en egen tågstation? Det tyckte jag var lite konstigt, jag trodde nästan alla pytteställen hade tågstationer, men icke vad det visade sig. Till Karlskoga måste man åka buss. Det gjorde inte så mycket, det kändes som att vara ute på en liten semester och det var väl ungefär de facto vad jag var.

I alla fall har jag promenerat en del, tittat på huset där Alfred Nobel bodde när han uppfann dynamiten, tittat på utsidan av en kyrka, tittat på film, ätit chips, sett en död skogsmus bli uppäten av myror, blivit steril av en cykelsadel, hjulat, varit full och tittat på en massa Volvobilar (alla i Karlskoga har en Volvo! Ja - ALLA!) och så har jag ätit glass!

Nu ska jag packa upp och sen ska jag gå och lägga mig. Försök inte få tag på mig inom de närmsta dagarna för jag har glömt min mobil i staden dit inga tåg går. Med lite tur är den i Uppsala inom några dagar. Med lite mindre tur kommer den inte till Uppsala alls, men låt oss hoppas!


1 kommentar:

MAXIMILITIA sa...

Nån hittar på äventyr den här sommaren trots allt... Men fy fan vilken skitstad det låter som :).