lördag, mars 03, 2007


Om man tittar snabbt på den här bilden ser det litegrann ut som att jag har en gloria på huvudet. Det har jag tyvärr inte, det är bara någon slags lampa i Gröna lunds spegelväggsrum. Jag skulle aldrig bli tilldelad nån gloria i alla fall, jag är alldeles för elak och ogin.
Idag har jag inte gjort mycket nyttigt. Jag har träffat Linda på stan och tränat. Sen skulle jag träffa Max och Martina (vilket fint par de skulle blir - namnmässigt i alla fall!) men Martina hade en sjuk häst (vilken undanflykt va!) och Max blev helt plötsligt åttiofem år och tyckte att det var för sent att fika klockan sex en lördag. Så nu har jag tittat på alla avsnitt av Stolthet och fördom och pratat med folk på msn. Vilken helg. Det är ju så man kan bli .. illamående.
Så mycket annat har jag inte att förtälja, kära vänner! Jag minns alldeles bestämt att det var något jag tänkte ta upp här i dag (det är härligt med ett forum där man aldrig blir emotsagd!) men jag minns inte vad det var, så det får vila.
Och det ska jag också göra. God natt!

Inga kommentarer: