tisdag, mars 20, 2007

Hungrig


Jaha, nyss kom göra -slut-telefonräkningen på sexhundra pix. Typiskt att det tydligen var jag som var så snäll att jag ringde upp varenda gång, annars hade det väl kanske varit enda sättet att få Herr Snål att bli ledsen; om det varit HAN som behövt betala. Det hade nog smärtat. Nu är det tyvärr jag istället och det smärtar både mitt hjärta och plånbok ska jag säga.

Men .. om två veckor börjar kursen i afrikanska trummor (passar bra efter att kursen i afrikansk dans tagit slut) och i kväll ska jag lära mig meditera hos ett litet hippiepar i stan. Den 31:a kommer Sussie hem och då vill hon gå på folkoperan. Och jag ska hälsa på Anki i Göteborg om inte så länge. Sen blir det sommar och jag kommer jobba jättemycket samt ligga på stranden.

Det finns saker att se fram emot!

Inga kommentarer: