måndag, mars 05, 2007

Lennart - mannen i mitt liv!

När jag tidigare hört det där tjafset om att "ta vara på de små stunderna i livet" har det litegrann kittlat kräkreflexen, men i dag när jag satt i badkaret efter jumpandet, sådär eftersvettig och nyskrubbad tänkte jag precis just så. Det är ju pinsamt om man ska bli såndär bara för att man blir äldre. Fast å andra sidan måste jag i alla fall se vääääldigt ung ut, för de senaste fyra gångerna jag köpt cigg har jag fått visa leg och när jag var i Stockholm förra helgen fick jag åka på barnbiljett. Eller, jag skulle fått göra det om jag inte protesterat så mycket (varför gjorde jag det, dumma kossa!)
Alltid något.

Nu ska jag titta på den wunderschöna serien Lennartz som gör mig alldeles glad. Jag vill också bli dansbandssångerska! Jag skulle vara jättebra på att sminka mig jättemycket och flörta med publiken (alltså, farbröder gillar mig, jag lovar!) Men David säger att jag måste anmäla mig till ett skivbolag om jag vill bli nästa Kicki Danielsson, det vill jag inte, för jag vill vara en såndär hemmasnickrad dansbandssångerska. Typ sy mina egna kläder och så ..



2 kommentarer:

Anna-Karin sa...

LENNART!!!
visst var det sorgligt igår när de inte fick spela?
lennartz är det första på tv på typ 3 år som verkligen fängslat mig framför tv:n... jag går och nynnar på leende guldbruna ögon hela tiden nu..

ina sa...

Ja, Lennart himself är dessutom en hottie! Kan jag få honom i julegåva tack?