torsdag, mars 22, 2007

Bajen, bärs och rakade brudar


I dag är en dålig dag! Den började först jättedåligt med att jag helt sonika glömde bort webseminariet klockan tio i morse. Jag var ju uppe och pluggade - men inte kom jag ihåg att logga in inte. Jävla skit.

Sen gick jag ut till bussen och skulle åka till stallet. Himlen var alldeles mörk och grå. Dessutom blåste det kallt. Bara en grad varmt. Bussen var förstås försenad och jag hann röka tre cigaretter och bli blå om händerna innan den dök upp. Jävla skit.

Väl i stallet blir det lite bättre, vi rider ut en sväng och fina Kalmus är så fin och pigg så. Sen skulle vi rida på banan och där någonstans började jag bli lite lätt deppig. Jag kan inte rida! Jag kan inte och jag orkar inte ens försöka. Jag är alltid sämst. Nu kanske ni tror att det bara är något jag säger för att jag är lite deppig, men jag är ledsen, jag är sämst jämt, alltid, och jag tror fanimej (pardon) inte att jag gjort ett enda framsteg de senaste fem åren. Jag vill gratulera mig själv till att ha valt en sport som jag så uppenbarligen inte har den minsta talang för. Grattis! Jag kan inte och det går inte för jag fattar inte hur man ska göra. Jävla skit.

På vägen hem gick jag vilse i Nyby gård (vem kom på att alla hus skulle se preciiiiiis likadana ut?) och höll på att förfrysa samt kissa på mig. Jag tror inte att jag gjorde något av det dock.

Nu tänker jag tappa upp ett hett bad och ligga där i cirkus en timme. Eller två. Jag ska tycka synd om mig själv i alla fall.

Jävla skit.


Inga kommentarer: