tisdag, mars 13, 2007

Elolinona


I det nybildade landet Elolinona får man bara bo om man röker keso, äter hasch på smörgåsen och inte gör slut med folk. Vi har väldigt låga krav. Min nye vän (och kollega) Elias agerar statsminister och själv ska jag hennafärga håret, köpa nya glasögon och kläder från Gudrun Sjödén. Jag ska nämligen bli kulturminister. Eventuellt även nationalskald. Eftersom Elias är duktig i skolan klarar han både av sin kurs och att driva landet. Själv kommer jag få gå ner på halvtid. Nu behöver vi bara en nationalsång och en biståndsminister. Sen är vi ready to go!

Säg till om DU vill göra en insats! (Vi behöver speciellt hjälp med sången tack!)

1 kommentar:

Elias sa...

haha, så jäkla snygg den är. tänkte på dina Gudrun Sjödénkläder, jag har ingen lust att gå runt i kostym.