torsdag, maj 31, 2007

Rollin rollin ..


Klicka här först och öppna i ett nytt fönster förstås!
Nu är jag på ett nytt tåg, fast den här gången på väg till Uppsala. Fast nu är det torsdag. Jag hann inte med sista nattåget från Stockholm och fick sova hos en kompis. Föga anade han hur smutsig jag var och hur illa jag luktade efter att ha kånkat runt på tjugofem kilo packning en hel dag. Ha! Påminn mig förresten om att under inga omständigheter gå upp tjugofem kilo i vikt någon gång. Mina knän kommer inte att klara av det och min rygg kommer verkligen inte göra det, även om jag hoppas att vikten inte skulle fördelas till femton kilo på ryggen och tio på magen om jag nu skulle göra det. Gå upp i vikt alltså. Det ska bli trevligt att träffa mormor igen, och mamma! Och Håkan! Nu när jag tänker efter ska det faktiskt bli trevligt att träffa allihop. Klockan två ska jag fikadejta Maria och sen träffa mamma och så hoppas jag att någon vill dricka lite öl ikväll också (varför sluta med ett vinnande koncept?)

Jag har köpt "Det kallas kärlek" av Carin Holmberg också. Den ska bli min lyxo-lektyr nu, jag är så glad!



19 kommentarer:

Anonym sa...

buy diazepam online online pharmacy no prescription diazepam - diazepam 10mg tablet

Anonym sa...

cheap ambien online ambien cr 6.25 generic - ambien cr pill identifier

Anonym sa...

buy diazepam where to buy valium online - valium side effects elderly

Anonym sa...

buy xanax 1mg xanax anti anxiety meds - how many xanax pills are lethal

Anonym sa...

buy diazepam diazepam more drug_side_effects - diazepam dosage before mri

Anonym sa...

generic ativan what does ativan withdrawal feel like - ativan overdose permanent damage

Anonym sa...

alprazolam mg pass drug test using xanax - xanax overdose and death

Anonym sa...

lorazepam 1mg ativan withdrawal onset - + ativan withdrawal + exercise

Anonym sa...

generic ativan ativan under tongue dosage - ativan dosage levels

Anonym sa...

ambien cost ambien dose trip - ambien no rx overnight

Anonym sa...

buy somas online carisoprodol many get high - buy 120 soma online

Anonym sa...

buy valium online without prescription migraine medication valium - valium effects wiki

Anonym sa...

buy valium online valium pill description - yellow generic valium

Anonym sa...

buy ambien online buy ambien no prescription mastercard - ambien generic 10 mg tablet picture

Anonym sa...

soma cheap buy soma with american express - drug schedule of soma

Anonym sa...

buy ambien online ambien cr generic 12.5 - ambien cr 12.5 mg overdose

Anonym sa...

valium purchase buy real valium online uk - valium anxiety long term

Anonym sa...

Li, Buy Provigil - modafinil online no prescription http://www.provigilbenefitsonline.net/, [url=http://www.provigilbenefitsonline.net/]Provigil Without Prescription[/url]

Anonym sa...

12, [url=http://piluladodiaseguinte.net/]Buy Sumatriptan[/url] - Sumatriptan Online - sumatriptan price http://piluladodiaseguinte.net/ .