torsdag, maj 03, 2007

dammsugare



Jag är den enda jag vet som skickar iväg deklarations-smset sju minuter innan deadline och sen sitter uppe till klockan tre natten innan hon ska ha tenta som börjar klockan åtta på morgonen. Jag är eventuellt den slarvigaste personen jag vet. Inte bara eventuellt faktiskt. Jag har vant mig vid att skutta över den där högen med kläder på väg till och från sängen, jag funderar inte ens på att plocka upp den längre. Förut gjorde jag det ungefär varannan dag, men jag upptäckte sen att det bara dök upp nya kläder på samma ställe så nu låter jag dem bara ligga där. Bilden föreställer för övrigt den enda sortens dammsugare jag någonsin har med att göra. Jag är faktiskt på gränsen till äcklig. Sån är jag!

Jag är så trött på att ha ett rum som är tolv kvadratmeter stort (litet). Just därför har jag fått låna pappas lägenhet nu när han är borta i veckan. Det är snällt och bra. Jag kan titta på teve och lalla omkring i pappas morgonrock hela dagarna om jag vill. Eller, ja, nu ska jag ju skriva tenta i ett par dagar så jag ska väl förhoppningsvis ( ... ) inte bara lalla runt, men bara känslan av att kunna göra det om jag vill! Wunderschön! Jaha. Nu är klockan över tre och jag ska gå och lägga mig, tentan delas ju som sagt ut i morgon klockan åtta och då gäller det att vara pigg och alert.

Hahahahhahhahhahhahahhahahahahahhahahahahaaaaaa.



2 kommentarer:

Elias sa...

Du verkar härlig tycker jag, här finns inte heller någon damsugare, den skulle inte få plats i min lägenhet. Jag vet inte hur ofta vanliga människor byter sängkläder, men min diskbänk brukar jag hålla ganska ren, har lätt fobi för äckliga diskbänkar.

ina sa...

DAMSUGARE?! Nej någon sådan finns det bestämt inte här heller! ;)

Jag är, helt ärligt, inte så mycket härlig som faktiskt ganska äcklig. Min smärttröskel för stökighet är fånigt hög. Om det är för mycket disk slutar jag helt enkelt laga mat och äter typ yoghurt istället. Min mormor påstår att hon skulle skicka mig på hushållsskola om det fortfarande fanns såna ..