torsdag, maj 03, 2007

tandvärk


Jag ska börja samla på komplimanger!
Det här är dagens (månadens årets!) finaste - apropå mitt nya msnnamn "Little miss sunshina":

Peter: Men du? Du är ju inte en liten miss, du är en vuxen, sofistikerad, intelligent kvinna som tolkar litteratur som om det vore det mest naturliga i världen.

Jadå! Sån är jag! Och uppgiften jag trodde jag skulle få göra om fick jag VG på. Sån är jag! Ja, jag försöker i alla fall. Det är otroligt fint att ha lite ensamtid i pappas lägenhet, men om jag skulle bo ensam ensam jämt skulle jag nog klättra på väggarna tror jag. Jag behöver lite social input varje dag. Jag behöver folk omkring mig. Lagom i tid till tentahelgen har min visdomstand för övrigt gone bazurk. Min ena kind och käke är svullen och jag har fått feber. Det gör ont hela vägen upp i örat och jag tycker mycket synd om mig själv. Ska försöka ringa min tandläkare i morgon och se om hon kan tänka sig att göra någonting åt saken, eller om jag åtminstone kan få några tabletter som gör att det slutar göra ont och jag kan skriva min essä ifred. Jag fick den tentafråga jag ville ha förresten! Visste ju inte riktigt hur jag skulle plugga till tentan (har ärligt talat inte riktigt förstått vad kursen handlar om) så jag satsade på en enda grej - och så fick jag alldeles rätt fråga! Yay! Nu ska jag bara orka skriva skiten också.


Inga kommentarer: