söndag, maj 20, 2007

Tyskland med Y













Här är dagens sång! Jag har varit lite dålig på att ha med mig kameran i veckan. Den är ju så stor, så det är ju inte direkt som att man drar med sig den ut eller spontanfotar lite random när man är på fest. Jag är knallförkyld och trivs som bara den. Inte just för att jag är förkyld, utan mest för att det är superfint väder här, alla är trevliga och snälla och det är inte hemma. Oj, vad jag behövde det här. I går gick jag och la mig klockan åtta efter en sisådär fem timmars galendansande på en elektroklubb och efterfest på altanen i morgonsolen.

Vi går flera mil varje dag och jag har bränt näsan (som vanligt). I går badade jag i en ström kanal med iskallt vatten, det var säkert jättebra för min förkylning. I morgon åker jag till alperna (lite diffust sådär, jag vet inte alls vart det är meningen att vi ska åka, men jag tror och hoppas att Sussie gör det). Eventuellt åker Sussie hem istället för mig och jag stannar kvar och delar ut hennes post. Ganz gut! Jag är inte alls sugen på att åka hem.

Nu ska jag titta på film. Vi kan behöva en paus från allt öldrickande.


Inga kommentarer: