tisdag, maj 01, 2007

Kulturtant


Bilden föreställer mina ben och hunden Karlsson som under Skoklosterspelen förra året fick låna min jacka i hällregnet. Fick den nyss av Maria och hade nästan glömt bort att vi hade varit där. Kan dock inte rekommendera stället om man inte är stenrik (allt var verkligen jättedyrt) alternativt helt sjukt intresserad av medeltidsutrustning. Men ändå, skojjig grej att göra! Det var ju ändå några mil att köra och jag bara kom på typ sådär att vi skulle åka dit. Jag måste se till att bli mer spontan! Jag ska gå på flera konstutställningar (senaste var den med gummitryck av polska fotografer) och fler muséum och fler konserter! Jag ska bli en sån där kulturtant i förtid! Johanna som hade festen vi var på igår höll med om att det bästa man kan vara som tant är kulturellt intresserad, frodig och rödhårig (henna!). Sån ska jag bli. Generna är på min sida i alla fall, för en gångs skull!


Inga kommentarer: