onsdag, april 04, 2007

Dagens händelser äro föga


Lilla tiger fick punktering första gången jag använde henne så hon har stått nere på stan sedan mina fylleslag i helgen. Idag drog jag hem henne. Det var jobbigare än man kunde tro. Fikade med Johanna och Tjorven, Johanna måste tyckt att jag var världens tråkigaste eftersom jag bara skev ansökningar med Tjorven hela fikan. Jag är en dålig, dålig vän. Sen har jag börjat arbeta också. Jag gör glasögon som vanligt. Jättebra eftersom jag inte tar något studielån/medel den här terminen, jättedåligt eftersom jag måste plugga på kvällarna nu. På kvällarna vill jag jympa, dricka påskmust och titta på teve. Och eventuellt prata med min telefonkompis Pjotr. Jag som hade tänkt lära mig spela trummor, kommer jag verkligen hinna det nu? Alla dessa frågor!


Inga kommentarer: