söndag, april 15, 2007

Another night at flurran ...





Alldeles nyss tittade jag på mappen i min dator som heter ”mottagna filer”. I den samsades worddokument med mp3-filer riktigt bra, men det som störde var att allihop tillverkats av mina manliga vänner. Ja, inte för att jag inte vill se saker som mina manliga vänner tillverkar, men jag undrar varför mina flickkompisar inte sänder mig material de tillverkat? Detta faktum fick mig genast att vilja tillverka saker, skriva texter, göra musik, rita bilder .. Tyvärr är jag inte så bra på något av alternativen så jag lät bli det, men jag kunde inte låta bli att fundera på om det verkligen är så att jag är så mycket sämre än mina manliga vänner på att teckna, musicera och skriva – eller om jag bara tror att jag är det?

Jaja, jag erkänner att jag är full och att jag just kom hem i en taxi med Martina och att klockan är halv fyra. Men ändå!

I think I might be on to something!

1 kommentar:

Anna-Karin sa...

en bild jag har ritat:

http://web.comhem.se/~u24501006/trad2.jpg

/en kvinnlig vän