söndag, juni 03, 2007

GAAAAAAH!


Öppna den här länken i ett nytt fönster innan du läser!


Jag är sanslöst frustrerad och uttråkad! Hela dagen har gått åt till ingenting och jag praktiskt taget hoppar på stället! Från början var det meningen att jag skulle träffa Maria och Martina idag, men båda bangade och jag har ringt praktiskt taget alla jag någonsin pratat med för att tigga en fikadejt, men INGEN kan. Jag kan inte sitta still! Jag skulle vilja träna nu, men mitt träningskort har gått ut under semestern och ett sommardito kostar nästan sjuhundra kronor. Vilket är galet mycket pengar för att få ligga och flåsa med en grupp svettiga gubbar och tanter på ett cementgolv.


Jag blir tokig!


Ett tag var jag till och med så uttråkad att jag bestämde mig för att rulla upp håret på mormors hårrullar för att se hur jag skulle se ut. Resultatet var väl nåt som i det närmaste liknade nån av Marges systrar. I alla fall med tanken på ciggen. Och i morgon börjar jag jobba. Eller, jag har ju fortfarande inte fått något schema, så jag vet inte om det är meningen att jag bara ska jobba den här veckan, och sedan inte jobba mer i juni, eller om det här med att "börja jobba" i morgon innebär att jag inte kommer se solen igen förrän i augusti. Frustrerande. Mycket.

Jag kan trösta mig med att jag är väldigt brun. I alla fall bredvid mormor.


1 kommentar:

Anonym sa...

Hej sötnos, hade det inte varit för den jäkla tentan hade jag lätt velat ta en fika. Själv börjar jag jobba på lördag och blir mer eller mindre livegen till 26 juli men vill gärna dricka öl nån dag när jag är ledig!