torsdag, juni 14, 2007

Back to black


Klicka här först.

Det är underligt ibland hur man träffar människor som skulle vara helt perfekta för en, men inte känner något alls. Såna som är söta, snälla, trevliga, roliga - och intresserade.. Men man känner ingenting. Ingenting alls. Och så funderar man lite på om man ska ge det några till chanser fast man egentligen vet att det är lönlöst, kört - för om man inte känner nåt sting sådär i början tror man (jag!) inte att man (jag!) kommer göra det alls.

Nu är det bara sex veckor (och en dag ..) kvar av sommararjobbet. Jag har nedräkning! Sen ska jag vara en glad och fin Ina som behagar alla med sitt lättjefulla humör (även sina föräldrar som just har blivit bråkade med för första gången på väldigt länge, det var jobbigt). Och så har jag köpt en språkkurs som jag ska lägga över till min mp3-spelare och lyssna på på dagarna. Jag har redan lärt mig räkna till tio och berätta vad jag heter, vad jag kommer ifrån vad mitt teefonnummer är (fast ganska långsamt och inte i tiotal). Och eventuellt låter det väldigt konstigt när jag pratar, för ingen korrigerar mig ju när jag säger fel. Nåja. Jag gör nåt nyttigt i alla fall.




Inga kommentarer: