tisdag, maj 13, 2008

Egalias döttrar - reminder ..



Jag är trött. Mycket mycket trött. Igen. Och föreställningarna har inte ens börjat. Ojoj. Jag är riktigt nervös för uppsatsen. Förstår inte hur jag ska hinna skriva så mycket på så kort tid!

Saknar att sova med C. Det känns som att det var jättelängesen vi fick ha en heldag i sängen sådär som vi kunnat ha nästan varje helg de senaste månaderna. Jag saknar att inte behöva kliva upp, prata i timmar, somna om lite och gå upp och äta ambitiös tjockismat (Pasta Al fredo, Hasselbackspotatis och Thai-take-away). Vi sover tillsammans ganska ofta, eller ungefär jämt förutom den senaste veckan, men det känns inte som att vi fått nån vidare kvalitétstid på sistone. Jag skulle vilja kunna säga att det löser sig efter föreställningsveckan, men så är det jobb i Stockholm, uppsatsuppsatsuppsats och sen jobb och tillfällig flytt till grannlandet. Just nu skulle jag vilja pausa livet, trycka på paus så att alla stod still utom jag. Och C, han kan också få vara vaken (det var ytterst nära att jag stavade vaken med N nu, freudian slip på tangentbordet?)

Jag borde sova. Ja, det borde jag. Nu ska jag sova.

Glöm inte EGALIAS DÖTTRAR!


Inga kommentarer: