fredag, april 14, 2006

VECKA ÅTTA ”Barnet är stort som en mandel, omkring 2 cm. Den lilla kroppen är ständigt i rörelse, böjer och sträcker armar och ben. Hjärtat är tillräckligt utvecklat för att kunna pumpa blod och en första hjärnaktivitet kan nu registreras...”

... Jag vill abortera de som gör www.jatilllivet.se. Det spelar ingen roll hur många veckor de är och hur mycket hjärnaktivitet de påstår sig ha. Jävla idioter.


Karlsson ligger och snusar och sover vid mina fötter. Han är en fin hund. Jag brukar titta på honom och säga "jag älskar dej" och då tittar han upp på mig och ser så näpen ut att jag blir alldeles varm i hjärtat.
JA, JAG VET ATT DET ÄR TÖNTIGT. Men det hjälps inte. He's fuckin' captured my heart!

Hela min familj är blödig med djuren och vi har ganska många (att komma hem till mormor är typ som att åka till skansen fast med färre spindlar och giftormar) och min mamma har nån grej med mina pojkvänner; är de snälla mot djuren är de antagligen snälla mot mej, tror hon.
För några dagar sen kom Karlsson in i vardagsrummet och var alldeles lerig om nosen. Erik reste sig helt på eget bevåg, hämtade papper och torkade Karlsson om nosen för "sådär kan du ju inte se ut hurru". Åååh, shit vad han scorade högt hos mig då. Det är knepigt att göra mig tillfreds. Krävs en del trix. Älska min hund och jag älskar dig. Typ.

Inga kommentarer: