tisdag, april 18, 2006

nutty but witty

Vänersborg. Ska det vara nåt det va? Jag visste inte ens var det låg och nu kanske jag ska flytta dit. Eller ja, vi kanske har ändrat oss i morgon, som vi gör med allting annat, men just i dag har vi planer på att flytta dit. Eller till Gävle. Jaja, riktiga globe-trotters, jag vet; men man måste väl börja någonstas va? I Vänersborg bor det 19.000 personer vilket är ungefär så många att man fortfarande kan lära sig allas namn utan problem. Och efternamn. Och telefonnummer. Verkligt liten stad alltså. Men det kanske kan vara en kul grej att ha testat nåt år. Jag har aldrig bott i en sån liten stad (nejnej, Uppsala är inget NY, men där finns ändå tio gånger så många människor som i lilla Vänersborg).

Det enda som skrämmer mig är att när när man bild-googlar på Vänersborg är bland det första som kommer upp en bild på moderata samlingspartiet i länet.

Jag har ätit sjukt mycket godis den här helgen (och äter fortfarande förresten, jag har en seg napp i ena kinden för tillfället) och börjar känna mig.. a bit bloated sådär. Borde göra någonting fysiskt som att typ springa, men det är ju sanslöst tråkigt och jag orkar verkligen inte. Erik äter frysta grönsaker som godis och det är kanske något jag borde ta efter. Om jag inte vill bli en sån där tjock tant i förtid.

Inga kommentarer: