onsdag, december 31, 2008

musica nonstop



Idag är det nyårsafton och jag har precis varit på systemet och handlat sånt som ska drickas ikväll. Jag har en inpackning i håret, ska strax in i duschen och peelas, rakas, smörjas och tvättas. Här finns ögonbryn som ska noppas, naglar som ska målas och så ska håret lockas. Jag kan inte låta bli att fundera på för vems skull jag gör allt det där. Jo, visst - för min egen - man mår ju bättre om man känner sig skitsnygg, men inte fasiken skulle jag göra allt det där "för mig själv" på en öde ö inte. Jag orkar inte ens skriva nåt om den manliga blicken och blabla, men ni vet att jag tänker det..

Nåväl, allt det där ska jag ju i alla fall göra och ikväll tänker jag se ut som en billion dollar babe i min nya svarta korsett och sotade ögon. Innan vi går till festen ska Joppe, Malin och jag laga och äta sushi. Sushi utan fick i till Malins förtret. Det slinker nog ner. Yum! Ikväll tänker jag ha en bra kväll.

Nyårslöfte? Kanske att börja tjata om att sluta röka igen.

2 kommentarer:

Anna-Karin sa...

http://www.youtube.com/watch?v=kkEcuGrsUTU

audrina sa...

blogga mer igen:)