fredag, juni 20, 2008

all in



Det är sällan jag gillar bilder på mig själv. Jag tycker bara att jag ser tillgjord ut, att min haka ser ut som prinsessan victorias, eller att min näsa ser ut som en backhoppningsbacke. Men den här bilden tycker jag om. Jag ser så jävla lycklig ut.
Jag har funderat mycket de senaste dagarna. På att jag är lycklig. Men att det finns sånt som jag saknar också.

Imorgon är det midsommar. Jag ska spela golf, äta paj och dricka snaps. Sen ska jag hoppa små grodorna, dricka ännu mer snaps och vakna i ett dike med smutsiga knän. Om jag har tid ska jag plocka sju sorters blommor. Jag tänker må väldigt bra. Det tänker jag.


2 kommentarer:

Messy sa...

hur blev det? tog du jobbet eller ej?

se till att skriv kontrakt å antal timmar å typ underskrift varje vecka hur mkt du har jobbat, så undviker du ju problem!

ina sa...

Nej, bidde inget jobb där, for till Norge istället! Jobbar på lager och tjänar liiiiite bättre än jag skulle ha gjort i Örkelljunga .. Glömde helt bort att svara dej, sorry! Hoppas allt är bra!