fredag, augusti 31, 2007

Finn fem fel



Jaha. Allt som möjligtvis kunde gått fel med min flytt har gått fel. Min pappa har ryggskott och kan inte lyfta så mycket som ett papper, jag är förkyld och har feber samt någon slags frossa och min ena flytthjälp befinner sig i en annan landsände. Återstår Sofie som lovade hjälpa mig att bära, men jag tror inte att hon orkar bära upp min säng själv så flytten får vänta tills nästa vecka. På söndag tar jag min ryggsäck och åker ner till Lund själv. Får väl sova på en luftmadrass i veckan då. Typiskt!

Dessutom kostar en tågbiljett till Lund 796 kronor. Sjukt mycket pengar! Under tiden jag väntar på att bli frisk tänker jag äta godis (om jag orkar gå och köpa) och packa lådor. Väldigt tråkigt för övrigt. Sen ska jag klappa på vår nya valp också! Han heter Melker.

Någonting positivt är kanske i alla fall att jag fått två nya skivor i dag! Timo Räisänen och Moneybrother.Så fort mitt lock för öronen gått över ska jag lyssna på dem. Det ser jag fram emot. Hoppas att det i alla fall går något bra på teve ikväll. Annars kommer jag kanske att avlida av tristess.


1 kommentar:

Jonners Paaners sa...

Ja, nä, det blev inget, så jag blir inte din lärare :) Hade nog inte fått börja direkt ändå, med undervisning. Men lärarna där är mkt bra, i alla fall de jag haft (flrutom en typ), så det blir nog bra!