onsdag, augusti 15, 2007

Tåååårta!

Till vänster äpplen. Till höger tårta. Jag blev så förvirrad att jag tog båda.

Huvudfoting? Rolig spegel på jobbet.




Jaha, jag packar och har mig. På fredag åker jag på semester till Barcelona och kommer hem två veckor senare. Då ska jag flytta typ 70 mil bort till en plats som kallas för Skåne. Där pratar man konstigt och äter spettekaka. Det kommer jag också göra. Jag kommer prata konstigt, sjunga dansa och vara tjock och glad. Precis som Edward Persson!

Nu jobbarjobbar jag så mycket jag kan och hejdåfikar med folk. Är lite stressad över att jag måste packa allt inför flytten innan fredag. Det är liksom inte så lätt när man har pinaler i förråd över hela Uppsala och ingen tid. Svårt att få det överskådligt.

Nu ska jag sluta klaga och åka och äta tårta hos Moa istället!

Ps! Jag har nya historier om ödle-tanten! Hinner inte berätta nu bara, stay tuned!


2 kommentarer:

Messy sa...

Heeeej!!!!

Buketräff 31/8... jag tycker att du ska vara med!
Varför är du inte på buke längre :(

kram
Messy

ina sa...

Mja, det ar dagen innan jag flyttar till skane och jag tror min mamma vill umgas da, men annars hade det varit skoj! Kolla om nagon kanner nan som behover hasthjalp i Lund vettja! :)