torsdag, december 21, 2006

anmärkningar

Hemkommen från Moneybrotherkonsert på Katalin. Det var kanon! Jelp vad det svängde. Var inte alls sugen på att gå innan eftersom jag bara hostar, har ont i halsen och då och då har feber också, men oj vilken tur att jag gick. Tyvärr blev det lite förstört av att två blonda eggheads stod bakom mig och skrek i falsett "Aaaaaaannders - weee looove yooouuu! Wöuwöuwöu!" samtidigt som de åmade sig halvt om halvt i takt med musiken och halvt om halvt ... INTE i takt med musiken. Det blev dock ganska roligt när en av dem råkade skrika fel namn;
Blond tjej 1: Aaaaaandreeeeeeaaaaaaas - weeee looooove yoooouuuuu!
Blond tjej 2: Heter han inte Anders?
Blond tjej 1: Ehh, ajustee (kort paus) ... AAAAAAAANDEEEEEEERS!! Wöuwöuwöu!

Ja, i alla fall var det väldigt bra och de fick göra en massa extranummer. Efter spelningen var jag helt slut i huvudet och var tvungen att gå hem. Kände mig lite skyldig eftersom Maria och jag planerat att gå ut och äta, men jag orkar verkligen inte. I morgon fyller Johanna år och jag ska bowla med henne och några till. Jobbigt nog har jag packat ner alla mina kläder inför flytten. Jag gissar att det betyder att jag får gå i mjukisbyxor. Kan man göra det? Nej, det kan man väl inte. Jag borde leta fram mina kläder. När? Vi ska ju flytta i morgon. Herregud, stress.

Jetzt: schlafen!

Inga kommentarer: