onsdag, december 20, 2006

Oh! Han är så snygg! I dag ska jag packa klart så att vi kan flytta alla kartonger i morgon. Har hyrt ett stort släp som jag ska köa med Eriks föräldrars bil. Känns kanske inte helt bekvämt så jag funderar på att tvinga Erik göra det istället. Alltså, jag har kört och backat med släp tidigare och det brukar inte vara några problem - men hans föräldrars bil? Nej, jag tror inte det. Just ja, jag har blivit förkyld också, mycket irriterande för nu kan jag inte gå på relaxen med Anna-Karin på fredag som det var tänkt. Istället får jag väl kurera mig med c-vitamin och te antar jag. Värdelöst. Jag är så dålig på att vara sjuk, jag vänder alltid på dygnet. I går somnade jag vid klockan fyra och sov hela natten och dagen fram till klockan sex. Alltså inte 06.00 utan 18.00. Det är inte normalt! Jag klarar inte av det här! Ikväll måste jag gå och lägga mig i hyfsad tid jag klarar inte av att gå upp i morgon annars. Det kanske kommer vara bra för mig att flytta till mormor? Då blir det i alla fall lite ordning.

Eftersom mitt rum är så litet tror jag att jag ska skaffa en loftsäng för att kunna ha ett skivbord under. Ett måste eftersom jag verkar vara helt mentalt efter och inte klarade slutprovet i varken fysik eller kemi. Grattis till mig. Det betyder att jag går upp i prövning för kemin i januari och skriver ett omprov i fysik. I går kände jag mig som världens sämsta, mest korkade och lata person, men i dag orkar jag inte klanka på mig själv mer. Det är bara att bita ihop och plugga mer. Jävla skit. I vilket fall behöver jag ett skrivbord och en loftsäng.
Exempelvis de här:



1 kommentar:

ina sa...

Såhär i efterhand skulle jag velat tala om för mig själv i förhand att bara lägga ner. Tänk om jag hade kunnat berätta för mig själv hur det skulle gå? Då kunde jag börjat avveckla redan i december.