söndag, december 17, 2006

Nyss blev en kille påkörd precis utanför mitt fönster. Jag hörde ett PANG och reste mig snabbt och kollade och han bara låg där på gatan framför bilen och nån sprang fram till honom men allt verkade gå så sakta så jag ringde 112 men de måste lyft in killen i någons bil och köt upp med honom till ackis för han var borta när jag tittade ut genom fönstret igen. Jag hoppas verkligen att det gick bra, men det var ett väldigt otäckt ljud, som en hård, jättehård duns och sen däckskrik, så jag vet inte vad man kan hoppas på. Å andra sidan vet jag ju ingenting om bilolyckor och hur mycket stryk kroppen tål, så jag kanske inte behöve oroa mig?

Nyss kom den ena bilentillbaka och hämtade upp killens tappade sko. Är det ett bra tecken att de ville att han skulle ha sin sko, eller ville de ha en minnessak bara?? Jag hatar när folk gör illa sig!

Inga kommentarer: