lördag, maj 02, 2009

först föds man ju



Rolig valborg! Inget parkhäng, men väl flyttstäd och kartongflyttning. Sen kom det folk hit och vi grillade och drack alldeles för starka drinkar och vaknade på första maj med huvudvärk som inte var av denna världen. Då åkte vi ut till Lomma och solade i badkläder på en strand som egentligen var lite för kall och blåsig för ändamålet, men det dög ändå. När vi åkte hem var vi lite svidiga i skinnet och trötta och gick och la oss.
Har vi haft inflyttningsfest nu, eller får man ha en till?

Snart är det dags att dra igång audition till pjäsen jag ska regissera i sommar. Först föds man ju av Line Knutzon. Det ska bli så kul! Jag hoppas att vi blir ett bra gäng. Det är en väldigt bra pjäs till att börja med i alla fall. Rolig, fin och lite sorglig. Men inte för tung. Jag tror att den kan passa en sommarteaterpublik.


1 kommentar:

jenant sa...

Hej! Jag heter Jennika Landin och försöker få tag på manuset till Först föds man ju av Line Knutzon, om du kan hjälpa mig får du gärna höra av dig till nummer 073-0335699 eller jennika86@gmail.com