torsdag, april 02, 2009

lallallalalaaaallalalalalallalaaa

Nu kommer D klaga på mig för att jag bara tjatar om C i den här bloggen. Jaja, jag har inte skrivit på länge, och så kommer ett blogginlägg om hur kär jag är. Jaja, men jag är ju det! Man vet aldrig hur länge det varar, så det är säkrast att vara glad när man är on a roll!

Snart ska vi flytta ihop. Den första maj bor jag i en tvåa på studentlyckan med herr nilsson och min fina kitsch-namnsdagspresents-lampa. Inte en chans att den ska hänga i klädkammaren! Mitt enda orosmoln är att nilsson säger att han också vill vara med och inreda. Vaddå! Jag är ju inredningshitler! Ska nu någon annan också bestämma?? Vet nån vad!

I vilket fall ska det bli skönt att slippa åka fram och tillbaka hela tiden, jag tror vi sovit utan varandra kanske tio nätter det här året, och det innebär att man hela tiden har fel saker på fel ställe. Ridstövlarna hos honom - måste åka dit och hämta innan stallet, böckerna hos mig - men jag är ju hos honom! Ååååh! Det är jätteenerverande! But no more! Vi kommer somna och vakna alltid i samma säng nu och mina kläder och böcker kommer alltid vara på rätt ställe.

Fint så!

Inga kommentarer: