fredag, april 10, 2009

in your room




Min gamla J och hans flickvän har fått barn nu. Jag tittade lite på bilder på dem på facebook och de var så fina så fina tillsammans! De har nog varit ihop i 5 år nu tror jag, däromkring i alla fall, och de ser så himla kära ut på alla bilder. J kommer bli världens finaste pappa för han är så snäll och omtänksam och bra på att leka, de kommer bli en jättebra familj. Vilken tur de har som har hittat varandra, och grattis till bebisen som får så fina föräldrar. J är nog den enda expojkvän som jag gladeligen skulle rekommendera som pojkvän. Han var en fantastisk pojkvän. Han är fortfarande en fantastisk person.


Nästan lika fin, omtänksam, rolig, tramsig och fantastisk som C är! Han är hemma och leker med sin lillsyster eftersom hon har påsklov. Jag har sån sjuk tur med att träffa fina killar. Tänk att jag har det så bra, det är ju fantastisk. Nu ska jag sluta skriva "fantastisk".
Snart kommer D och C hem, då blir det roligare!

1 kommentar:

Thomas Olausson sa...

Hej Ina. Jag har svarat på din kommentar i min blogg och skrivit ett nytt inlägg. Vi kanske kan komma överens, åtminstone lite? Lite fel plats att skriva här kanske men jag har ju inte din mailadress.

Mvh Thomas