tisdag, april 15, 2008

¿Por qué?



- SNÄLLA!!

När man ändå släpar sig till träningen tre-fyra gånger i veckan, är då inte det minsta man kan begära bra musik och peppande ledare på passet? Om inte den här stånggympa-jeppen med brillor och babyshorts slutar spela Marie Sernholts "I love making love in the morning" tänker jag nästa termin dumpa Gerdahallen till förmån för Friskis & svettis (som för övrigt är mycket bättre, men även dyrare och längre bort). Jag menar, hur ska man kunna hålla sig på gott humör och koncentrera sig till den här texten?

I need your hands all over me Don't be shy now I know you got the know how So please, please I can't help myself Cause I love making love in the morning Baby let the sunshine in And let it all begin Cause I love making love in the morning Your breath against my skin I feel you deep within (!!!)

Jag gympar inte en enda gång till i takt till den där skitlåten. Och jag saknar Friskisledarna som är alldeles peppande, de här Gerdahallsledarna är trååååkiga! Jag saknar Gay-Christer!


Inga kommentarer: