måndag, november 20, 2006

Oj, vad trött jag är! Och oj vad länge sen det var jag skrev här!

Uppdatering sedan sist? Tja, jag läser sånt där naturvetenskapligt basår, har fått astma och har jättesvårt att gå upp på mornarna eftersom de sänder Kalla fötter så jäkla sent om nätterna. Nu går jag mest och väntar på att CSN ska bestämma sig för om jag ska få studielån nästa termin eller inte. Jag hoppas på ett ja. Erik tror att de kommer säga ja, får väl hoppas på att han har rätt. Nästa helg (eller var det nästnästa?) ska vi till dalarna och slappa, kliva omkring i skogen, elda i vedspisen och titta på fina sjöar. Sånt där som man gör där. Det blir bra!

Den här veckan har jag faktiskt inget prov, väldigt skönt.
Äh, jag är ju uppenbarligen för nöjd med livet för att skriva nåt här, jag är bäst när jag är ledsen alternativt bitter. Återkommer säkert inom kort!

... sa jag att jag är positiviteten själv?

Inga kommentarer: